Ziehl-Abegg' Board

Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page switch to Ziehl-Abegg website

Ziehl-Abegg' Board » Deutsch » ZA-Luft- und Regeltechnik » Axialventilatoren » Hilfe !!! DAS 450-4-4-8 Anschlussschema » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hilfe !!! DAS 450-4-4-8 Anschlussschema  
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
asebastian
User

Registration Date: 09.02.2012

Hilfe !!! DAS 450-4-4-8 Anschlussschema Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Guten Tag.
Ich habe 2 Lüfter mit den Motoren DAS 420-4-4-8. (400V) und für beide habe ich kein Anschlussschema.Brauche dringend ein Anschlussschema für den 3 Stufenbetrieb.Kann mir wer Helfen?Danke im Voraus.

Mit freundlichen Grüßen

Sebastian
09.02.2012 09:50 asebastian is offline Send an Email to asebastian Search for Posts by asebastian Add asebastian to your Buddy List
Adrian Baier Adrian Baier is a male
User

images/avatars/avatar-58.jpg

Registration Date: 07.02.2007

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Sebastian,

im Anhang findest du das entsprechende Schaltbild.

Schönen Gruß
Adrian
Attachment:
unknown 1360-132X.pdf (33 KB, 2929 downloads)
10.02.2012 08:46 Adrian Baier is offline Send an Email to Adrian Baier Search for Posts by Adrian Baier Add Adrian Baier to your Buddy List
asebastian
User

Registration Date: 09.02.2012

Thread Starter Thread Started by asebastian
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke Adrian!

Schönen Gruß
Sebastian
13.02.2012 20:10 asebastian is offline Send an Email to asebastian Search for Posts by asebastian Add asebastian to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Ziehl-Abegg' Board » Deutsch » ZA-Luft- und Regeltechnik » Axialventilatoren » Hilfe !!! DAS 450-4-4-8 Anschlussschema